آگهی مزایده اجاره یک باب مغازه تجاری

آگهی مزایده اجاره یک باب مغازه تجاری

(آگهی مزایده عمومی)

شهرداری کهریزسنگ به استناد مصوبه شماره 6-418 مورخ 1400/12/02 شورای محترم اسلامی شهر کهریزسنگ در نظر دارد یک باب مغازه تجاری با امتیازات آب، برق، گاز و دارای درب برقی و شیشه سکوریت با مشخصات زیر را به مدت یکسال و قابل تمدید تا دو سال بر اساس قیمت کارشناسی به اشخاص حقیقی یا حقوقی اجاره دهد.

نوع ملک

متراژ بر حسب مترمربع اجاره قیمت پایه کارشناسی ماهیانه(ريال) نشانی
تجاری 93 22.000.000 بلوار ولیعصر مجموعه فرهنگی شهرداری واحد تجاری شماره یک در نقشه پیوست

1-کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) انجام خواهد شد و لازم است شرکت کنندگان مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند شرکت کنندگان محترم می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به خرید اسناد مزایده اقدام نمایند.

2-پیشنهاد دهندگان باید تمام اسناد و مدارک مزایده را بدون تغییر ، حذف و یا قراردادن شرط در آن تکمیل تنظیم و مهر و امضا نمایند.

3شرکت کنندگان باید رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت را بنمایند.

4- شرکت کنندگان باید جهت اخذ اسناد مزایده مذکور تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/02/26  به سامانه ستاد مراجعه نمایند .

5- پیشنهاد دهندگان باید 5% قیمت پایه اجاره سالیانه مزایده به مبلغ 13.200.000 ريال را به حساب 3100003437002 سپرده شهرداری نزد بانک ملی گلدشت واریز و یا معادل آن ضمانتنامه معتبر بانکی بعنوان سپرده شرکت در مزایده ارائه نمایند.

 6- پیشنهاد دهندگان باید مدارک و پیشنهادات خود(ضمانت نامه یا فیش های واریزی، سپرده و برگ پیشنهاد قیمت را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1401/03/07  ارائه نمایند.

7- پیشنهادات رسیده با حضور کلیه اعضاء کمیسیون عالی معاملات در روز یکشنبه مورخ 1401/03/08 در محل شهرداری تشکیل می گردد باز و قرائت خواهد شد.

8-کمیسیون در رد و یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر در آگهی مزایده رسیده و یا مبهم ويا مخدوش باشد ترتیب اثر نخواهند داد .

 9-برنده مزایده در هنگام عقد قرارداد می بایست معادل ۱۰٪ اجاره پیشنهادی سالیانه را به عنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات بصورت ضمانتنامه معتبربانکی ویا سپرده نقدی(واریز به حساب سپرده) به شهرداری تسلیم نماید .

10-برنده مزایده می بایست حداکثر ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ رای کمیسیون نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نماید در غیر اینصورت سپرده شرکت در مزایده به نفع شهرداری ضبط و با برنده دوم یا سوم قرارداد منعقد خواهد شد.

11-سپرده نفرات اول ، دوم و سوم تا انعقاد قرارداد با نفر اول در شهرداری باقی خواهد ماند. چنانچه برنده اول مزایده از انعقاد قرارداد تا پایان مهلت قانونی خودداری نماید سپرده او به نفع شهرداری ضبط و قرارداد با برنده دوم منعقد خواهد گردید. در صورتی که برندگان دوم و سوم نیز ظرف هفت روز حاضر به عقد قرارداد نشوند سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

12- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مزایده در اسناد مزایده مندرج است.

13- کلیه هزینه های متعلقه(هزینه کارشناسی ، مالیات و …) بعهده مستاجر می باشد.

14- آئين نامه مالی شهرداریها با آخرین اصلاحات و شرایط و قراردادی که بین طرفین منعقد خواهد شد ملاک عمل طرفین خواهد بود.

15-برنده مزایده اجاره می بایستی نسبت به سپردن تضمین و سایر موارد در ارتباط با قانون موجر و مستاجر اقدام نماید.

 

سیدحسین حجازی

شهردار کهریزسنگ

توضیحات : شماره مزایده اجاره (5001092943000001 )

عنوان مزایده
تاریخ انتشار
مهلت ارسال پیشنهاد
مهلت بازدید
ساعت بازدید
تاریخ بازگشایی
مزایده اجاره یک باب مغازه از‭۱۴۰۱/۰۲/۱۹‬
تا‭۱۴۰۱/۰۳/۰۷‬
از‭۱۴۰۱/۰۲/۱۹‬
تا‭۱۴۰۱/۰۳/۰۷‬
از‭۱۴۰۱/۰۲/۱۹‬
تا‭۱۴۰۱/۰۲/۲۶‬
از۰۸:۰۰
تا۱۳:۰۰
‭۱۴۰۱/۰۳/۰۸‬

دانلود و مشاهده فایل PDF  آگهی مزایده

دانلود و مشاهده فایل PDF  موقعیت جغرافیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

20 + ده =

keyboard_arrow_up
Skip to content