«استعلام بهاء»

نظر به اینکه بر طبق مصوبه شماره 50048/ت  61179 ه مورخ  24/3/1402  درخصوص ابلاغ نصاب معاملات شهرداریها در سال 1402 که مبلغ 1.160.000.000ريال تا 11.600.000.000 ريال بعنوان نصاب معاملات متوسط برای شهرداریها تعیین گردیده است لذا به استناد ابلاغ بودجه سال 1402 و  در اجرای ماده 3 آیین نامه مالی شهرداریها این شهرداری در نظر دارد نسبت به  آسفالت معابر(لکه گیری و ترمیم ترانشه معابر سطح شهر) با اعتباری به مبلغ 6.000.000.000  ريال بشرح جدول ذیل اقدام نماید.

ردیف

شرح کالا یا خدمات مورد نیاز

 

مقدار انجام کار مدت پروژه محل انجام کار قیمت پیشنهادی پیمانکار (به ريال)
1  تهیه، حمل و پخش آسفالت 012 جهت لکه گیری و ترمیم ترانشه حدود250تن شش ماه سطح شهر  
2 تهیه، حمل و پخش آسفالت 019 جهت لکه گیری و ترمیم ترانشه معابر اصلی حدود30تن شش ماه سطح شهر  
3 خاکبرداری به ازاء هر مترمربع به عمق15 سانتیمتر در محل ترانشه و روکش

حدود1500

مترمربع

شش ماه سطح شهر  
4 خاکریزی با خاک مناسب خارج از محل با تراکم مجاز به ازاء هر مترمربع به ارتفاع 10 سانتیمتر در محل ترانشه و روکش

حدود1500

مترمربع

شش ماه سطح شهر  
جمع کل به حروف        

تذکرات :

1-      کلیه مراحل برگزاری استعلام از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد دهنده و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد و لازم است پیشنهادهندگان مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در استعلام محقق سازند. پیشنهاددهندگان محترم می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به خرید اسناد استعلام بها اقدام نمایند.

2-      در صورت مغایرت قیمت های جزء با مبلغ کل مبلغ کل ملاک عمل خواهد بود.

3-      شهرداری هیچ تعهدی در قبال پیش پرداخت نخواهد داشت.

4-      مالیات بر ارزش افزوده در جمع کل محاسبه نگردد، در صورت شمولیت بعد از ارائه گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده پرداخت خواهد شد.

5-      ارائه گواهینامه صلاحیت پیمانکاری، صلاحیت ایمنی، اساسنامه و آخرین تغییرات الزامی می باشد.

6-      پیشنهاد دهندگان باید تمام اسناد و مدارک استعلام را بدون تغییر حذف و یا قراردادن شرط در آن تکمیل، تنظیم و مهر و امضا نمایند.

7-      کلیه کسور قانونی از قبیل بیمه، سپرده حسن انجام کار و آزمایشها و… به عهده برنده استعلام بوده  واز صورت وضعیت های پیمانکار کسر خواهد گردید.

8-      برنده استعلام می بایست حداکثر ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ نظر کمیسیون نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نماید.

9-      شرکت کنندگان باید رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت را بنمایند.

10-   شهرداری کهریزسنگ در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار است.

11-   مهلت دریافت مدارک و تحویل پیشنهادات تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 5/10/1402 می باشد.

12-   به پیشنهادهای مبهم و مخدوش و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.

13-   پیمان فاقد تعدیل و ما به التفاوت مصالح می باشد.

14-   پیمانکار در هنگام عقد قرارداد می بایست معادل 10% مبلغ قرارداد را به عنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات به صورت ضمانت نامه بانکی و یا سپرده نقدی به شهرداری تسلیم نماید.

15-  پیشنهادها در ساعت 14:30 روز چهارشنبه مورخ 6/10/1402 در کمیسیون متوسط معاملات شهرداری که درمحل شهرداری تشکیل می گردد باز و قرائت می گردد. ضمنا برنده استعلام پس از بررسی های لازم و تشخیص کمیسیون و با در نظر گرفتن و رعایت صرفه و صلاح شهرداری و همچنین رعایت ضوابط تعیین و اعلام می گردد.

16-  شهرداری طبق ماده 18 آئین نامه مالی شهرداریها می تواند تا 25 درصد مبلغ پیمان را کسر یا اضافه نماید.

     کارپرداز                              مسئول امور مالی                                      معاون شهردارو مسئول دفتر فنی

سیدحسین حجازی

شهردار کهریزسنگ

توضیحات : شماره نیاز 1102092943000017

دانلود و مشاهده فایل PDF  پیشنهاد قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × چهار =

keyboard_arrow_up
Skip to content