مهر 22, 1404 14:27
دریافت اپلیکیشن
دریافت اپلیکیشن

استعلام بهاء

«استعلام بهاء»

نظر به اینکه بر طبق مصوبه شماره 29231/ت 64123 ه مورخ 1404/2/23 هیات محترم وزیران درخصوص ابلاغ نصاب معاملات شهرداریها در سال 1404  که مبلغ 2.280.000.000ريال تا 22.800.000.000 ريال بعنوان نصاب معاملات متوسط برای شهرداریها تعیین گردیده است لذا به استناد بودجه سال 1404 و  در اجرای ماده 3 آیین نامه مالی شهرداریها این شهرداری در نظر دارد نسبت به  آسفالت معابر(لکه گیری و ترمیم ترانشه معابر سطح شهر) قیر بر عهده شهرداری با اعتباری به مبلغ 6.000.000.000  ريال بشرح جدول ذیل اقدام نماید.

ردیف شرح کالا یا خدمات مورد نیاز مقدار انجام کار مدت پروژه محل انجام کار قیمت پیشنهادی پیمانکار (به ريال)
1  تهیه، حمل و پخش آسفالت 012 جهت لکه گیری و ترمیم ترانشه (قیر بر عهده شهرداری) حدود280تن شش ماه سطح شهر  
2 تهیه، حمل و پخش آسفالت 019 جهت لکه گیری و ترمیم ترانشه معابر اصلی (قیر بر عهده شهرداری) حدود100تن شش ماه سطح شهر  
3 خاکبرداری به ازاء هر مترمربع به عمق حدود 15 سانتیمتر در محل ترانشه و روکش حدود3000مترمربع شش ماه سطح شهر  
4 خاکریزی با خاک مناسب خارج از محل با تراکم مجاز به ازاء هر مترمربع به ارتفاع 10 سانتیمتر در محل ترانشه و روکش حدود3000

مترمربع

شش ماه سطح شهر  
جمع کل به حروف        
تذکرات :

1-       کلیه مراحل برگزاری استعلام از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد دهنده و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد و لازم است پیشنهادهندگان مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در استعلام محقق سازند. پیشنهاددهندگان محترم می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به خرید اسناد استعلام بها اقدام نمایند.

2-       در صورت مغایرت قیمت های جزء با مبلغ کل مبلغ کل ملاک عمل خواهد بود.

3-       شهرداری هیچ تعهدی در قبال پیش پرداخت نخواهد داشت.

4-       مالیات بر ارزش افزوده در جمع کل محاسبه نگردد، در صورت شمولیت بعد از ارائه گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده  و درج در سامانه مودیان پرداخت خواهد شد.

5-       ارائه گواهینامه صلاحیت پیمانکاری، صلاحیت ایمنی، اساسنامه و آخرین تغییرات الزامی می باشد.

6-       پیشنهاد دهندگان باید تمام اسناد و مدارک استعلام را بدون تغییر حذف و یا قراردادن شرط در آن تکمیل، تنظیم و مهر و امضا نمایند.

7-       کلیه کسور قانونی از قبیل بیمه، سپرده حسن انجام کار و آزمایشها و… به عهده برنده استعلام بوده  واز صورت وضعیت های پیمانکار کسر خواهد گردید.

8-       برنده استعلام می بایست حداکثر ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ نظر کمیسیون نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نماید.

9-       شرکت کنندگان باید رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت را بنمایند.

10-   شهرداری کهریزسنگ در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار است.

11-   مهلت دریافت مدارک و تحویل پیشنهادات تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1404/7/28 می باشد.

12-   به پیشنهادهای مبهم و مخدوش و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.

13-   پیمان فاقد تعدیل و ما به التفاوت مصالح می باشد.

14-   پیمانکار در هنگام عقد قرارداد می بایست معادل 10% مبلغ قرارداد را به عنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات به صورت ضمانت نامه بانکی و یا سپرده نقدی به شهرداری تسلیم نماید.

15-   پیشنهادها در ساعت 14:45 روز سه شنبه مورخ 1404/7/29 در کمیسیون متوسط معاملات شهرداری که درمحل شهرداری تشکیل می گردد باز و قرائت می گردد. ضمنا برنده استعلام پس از بررسی های لازم و تشخیص کمیسیون و با در نظر گرفتن و رعایت صرفه و صلاح شهرداری و همچنین رعایت ضوابط تعیین و اعلام می گردد.

16-  شهرداری طبق ماده 18 آئین نامه مالی شهرداریها می تواند تا 25 درصد مبلغ پیمان را کسر یا اضافه نماید.

17-  احجام اجرایی به صورت تقریبی بوده و در صورت تغییر در احجام و آیتمها پیمانکار حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

18-  قیر در کارخانه آسفالت مهدی به آدرس جاده زینبیه به حبیب آباد کیلومتر 6 فرعی شهید شالباف می باشد در صورت جابجایی قیر، هزینه جابجایی به عهده پیمانکار می باشد.

کارپرداز                     مسئول امور مالی               مسئول واحد عمران

              حسین امینی

شهردار کهریزسنگ

 

شماره نیاز : 1104092943000003

 

 

شماره نیاز

شرح کلی نیاز

تاریخ اعلان عمومی

شماره درخواست خرید

نوع نیاز

1104092943000003

آسفالت معابر و لکه گیری و ترمیم  ‭1404/07/21‬

 

1004092943000005

انتخاب تامین کننده

برای مشاهده فایل pdf اینجا کلیک کنید.

بازدیدها: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *