مراسم استقبال و بدرقه شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر کهریزسنگ

مراسم استقبال و بدرقه شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر کهریزسنگ

مراسم استقبال و بدرقه شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر کهریزسنگ

این‌مراسم با حضور جناب آقای مهندس حجازی شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،بسیجیان و معتمدین شهر کهریزسنگ برگزار گردید.

 

برای مشاهده فیلم مراسم کلیک کنید

 


پیام تقدیر و تشکر و همچنین عذرخواهی شهردار محترم و شورای اسلامی از مردم نجیب شهر کهریزسنگ

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

تكريم شهيدان، تكريمِ ايثار و اخلاص است؛«حضرت امام خامنه ای»
خدای عزوجل را شاکریم که روز جمعه شاهد حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار شهر کهریزسنگ در مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر شهیدان گمنام والا مقام ۸ دفاع مقدس بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می کنیم . بواقع همه امروز شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که شهدا زنده اند و نام و یاد آنها در دلها جاودان است .
حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار شهر کهریزسنگ در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهیدان عالیقدر نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی شان به شهدا ، نظام و ولایت است ، که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال و خود شهدا محفوظ خواهد ماند .
بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی این مردم با این استقبال بی نظیر خود از شهدا نشان داده اند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند .
بعنوان خدمتگزارانی کوچک ، از حضور حماسی ، پرشور و کم نظیر همه مردم در این مراسم با شکوه تقدیر و تشکر و همچنین بابت معطلی چندساعته دراین مراسم از حضور تک تک مردم عذرخواهی می نماییم .
انشاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هشت + هشت =

keyboard_arrow_up
Skip to content