رفتن به محتوا
«استعلام بهاء»
نظر به اینکه بر طبق تصویب نامه شماره ۱۲۸۷۶۱مورخ ۹۳/۱۰/۲۹ هیات محترم وزیران حد نصاب های موضوع قانون اصلاح ماده ۲۰ مکرر آیین نامه مالی شهرداریها تغییر یافته و در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰ريال تا ۵.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال بعنوان نصاب معاملات متوسط برای شهرداریها تعیین گردیده است لذا به استناد ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۱ و  در اجرای ماده ۳ آیین نامه مالی شهرداریها این شهرداری در نظر دارد نسبت به  آسفالت معابر(لکه گیری و ترمیم ترانشه معابر سطح شهر) با اعتباری به مبلغ ۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰  ريال بشرح جدول ذیل اقدام نماید.
ردیف
شرح کالا یا خدمات مورد نیاز
 
مقدار انجام کار
واحد  انجام کار
مدت پروژه
محل انجام کار
۱
 تهیه، حمل و پخش آسفالت ۰۱۲ جهت لکه گیری و ترمیم ترانشه
۲۲۰
تن
شش ماه
سطح شهر
۲
تهیه، حمل و پخش آسفالت ۰۱۹ جهت لکه گیری و ترمیم ترانشه معابر اصلی
۳۰
تن
شش ماه
سطح شهر
۳
خاکبرداری به ازاء هر مترمربع به عمق۱۵ سانتیمتر در محل ترانشه و روکش
۱۶۰۰
مترمربع
شش ماه
سطح شهر
۴
خاکریزی با خاک مناسب خارج از محل با تراکم مجاز به ازاء هر مترمربع به ارتفاع ۱۰ سانتیمتر در محل ترانشه و روکش
۱۶۰۰
مترمربع
شش ماه
سطح شهر
تذکرات :
۱-      کلیه مراحل برگزاری استعلام از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد دهنده و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد و لازم است پیشنهادهندگان مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در استعلام محقق سازند. پیشنهاددهندگان محترم می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به خرید اسناد استعلام بها اقدام نمایند.
۲-      در صورت مغایرت قیمت های جزء با مبلغ کل مبلغ کل ملاک عمل خواهد بود.
۳-      شهرداری هیچ تعهدی در قبال پیش پرداخت نخواهد داشت.
۴-      مالیات بر ارزش افزوده در جمع کل محاسبه نگردد، در صورت شمولیت بعد از ارائه گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده پرداخت خواهد شد.
۵-      ارائه گواهینامه صلاحیت پیمانکاری الزامی می باشد.
۶-      پیشنهاد دهندگان باید تمام اسناد و مدارک استعلام را بدون تغییر حذف و یا قراردادن شرط در آن تکمیل، تنظیم و مهر و امضا نمایند.
۷-      کلیه کسور قانونی از قبیل بیمه، سپرده حسن انجام کار و … به عهده برنده استعلام بوده  واز صورت وضعیت های پیمانکار کسر خواهد گردید.
۸-      برنده استعلام می بایست حداکثر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ نظر کمیسیون نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نماید.
۹-      شرکت کنندگان باید رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت را بنمایند.
۱۰-   شهرداری کهریزسنگ در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار است.
۱۱-   مهلت دریافت مدارک و تحویل پیشنهادات تا پایان وقت اداری روز دو شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ می باشد.(مدارک و اسناد ثبتی شرکت و اخرین تغییرات آن و برگ پیشنهاد قیمت که باید با عدد و حروف نوشته شود)
۱۲-   به پیشنهادهای مبهم و مخدوش و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱۳-   پیمان فاقد تعدیل و ما به التفاوت مصالح می باشد.
۱۴-   پیمانکار در هنگام عقد قرارداد می بایست معادل ۱۰% مبلغ قرارداد را به عنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات به صورت ضمانت نامه بانکی و یا سپرده نقدی به شهرداری تسلیم نماید.
۱۵-  پیشنهادها در ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ در کمیسیون متوسط معاملات شهرداری که درمحل شهرداری تشکیل می گردد باز و قرائت می گردد. ضمنا برنده استعلام پس از بررسی های لازم و تشخیص کمیسیون و با در نظر گرفتن و رعایت صرفه و صلاح شهرداری و همچنین رعایت ضوابط تعیین و اعلام می گردد
توضیحات : شماره نیاز ۱۱۰۱۰۹۲۹۴۳۰۰۰۰۰۴
دانلود و مشاهده فایل PDF  پیشنهاد قیمت
keyboard_arrow_up