«استعلام بهاء»
نظر به اینکه بر طبق مصوبه شماره ۵۰۰۴۸/ت ۶۱۱۷۹ ه مورخ ۲۴/۳/۱۴۰۲ درخصوص ابلاغ نصاب معاملات شهرداریها در سال ۱۴۰۲ که مبلغ ۱.۱۶۰.۰۰۰.۰۰۰ريال تا ۱۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال بعنوان نصاب معاملات متوسط برای شهرداریها تعیین گردیده است لذا به استناد ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۲ و در اجرای ماده ۳ آیین نامه مالی شهرداریها این شهرداری در نظر دارد نسبت به آسفالت معابر(لکه گیری و ترمیم ترانشه معابر سطح شهر) با اعتباری به مبلغ ۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال بشرح جدول ذیل اقدام نماید.
ردیف |
شرح کالا یا خدمات مورد نیاز
|
مقدار انجام کار | مدت پروژه | محل انجام کار | قیمت پیشنهادی پیمانکار (به ريال) |
۱ | تهیه، حمل و پخش آسفالت ۰۱۲ جهت لکه گیری و ترمیم ترانشه | حدود۲۵۰تن | شش ماه | سطح شهر | |
۲ | تهیه، حمل و پخش آسفالت ۰۱۹ جهت لکه گیری و ترمیم ترانشه معابر اصلی | حدود۳۰تن | شش ماه | سطح شهر | |
۳ | خاکبرداری به ازاء هر مترمربع به عمق۱۵ سانتیمتر در محل ترانشه و روکش |
حدود۱۵۰۰ مترمربع |
شش ماه | سطح شهر | |
۴ | خاکریزی با خاک مناسب خارج از محل با تراکم مجاز به ازاء هر مترمربع به ارتفاع ۱۰ سانتیمتر در محل ترانشه و روکش |
حدود۱۵۰۰ مترمربع |
شش ماه | سطح شهر | |
جمع کل به حروف | |||||
تذکرات : ۱- کلیه مراحل برگزاری استعلام از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد دهنده و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد و لازم است پیشنهادهندگان مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در استعلام محقق سازند. پیشنهاددهندگان محترم می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به خرید اسناد استعلام بها اقدام نمایند. ۲- در صورت مغایرت قیمت های جزء با مبلغ کل مبلغ کل ملاک عمل خواهد بود. ۳- شهرداری هیچ تعهدی در قبال پیش پرداخت نخواهد داشت. ۴- مالیات بر ارزش افزوده در جمع کل محاسبه نگردد، در صورت شمولیت بعد از ارائه گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده پرداخت خواهد شد. ۵- ارائه گواهینامه صلاحیت پیمانکاری، صلاحیت ایمنی، اساسنامه و آخرین تغییرات الزامی می باشد. ۶- پیشنهاد دهندگان باید تمام اسناد و مدارک استعلام را بدون تغییر حذف و یا قراردادن شرط در آن تکمیل، تنظیم و مهر و امضا نمایند. ۷- کلیه کسور قانونی از قبیل بیمه، سپرده حسن انجام کار و آزمایشها و… به عهده برنده استعلام بوده واز صورت وضعیت های پیمانکار کسر خواهد گردید. ۸- برنده استعلام می بایست حداکثر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ نظر کمیسیون نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نماید. ۹- شرکت کنندگان باید رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت را بنمایند. ۱۰- شهرداری کهریزسنگ در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار است. ۱۱- مهلت دریافت مدارک و تحویل پیشنهادات تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۶/۹/۱۴۰۲ می باشد. ۱۲- به پیشنهادهای مبهم و مخدوش و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد. ۱۳- پیمان فاقد تعدیل و ما به التفاوت مصالح می باشد. ۱۴- پیمانکار در هنگام عقد قرارداد می بایست معادل ۱۰% مبلغ قرارداد را به عنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات به صورت ضمانت نامه بانکی و یا سپرده نقدی به شهرداری تسلیم نماید. ۱۵- پیشنهادها در ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۸/۹/۱۴۰۲ در کمیسیون متوسط معاملات شهرداری که درمحل شهرداری تشکیل می گردد باز و قرائت می گردد. ضمنا برنده استعلام پس از بررسی های لازم و تشخیص کمیسیون و با در نظر گرفتن و رعایت صرفه و صلاح شهرداری و همچنین رعایت ضوابط تعیین و اعلام می گردد. ۱۶- شهرداری طبق ماده ۱۸ آئین نامه مالی شهرداریها می تواند تا ۲۵ درصد مبلغ پیمان را کسر یا اضافه نماید. |
سیدحسین حجازی
شهردار کهریزسنگ