متن پیام تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز جناب آقای مهندس سید حسین حجازی شهردار کهریزسنگ و اعضای محترم شورای اسلامی شهر کهریزسنگ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت وعدالت است.

اینجانبان فرخنده میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، آخرین ذخیره الهی برای نجات کل عالم وانسانها از همه ظلم ها وهدایتگر بشر به سرچشمه فلاح ورستگاری  و حلول سال 1401 شمسی و بهار پرطراوت و تجدید حیات طبیعت را به تمامی هموطنان علی الخصوص شهروندان عزیز و شریف شهر کهریزسنگ و پرسنل زحمت کش شهرداری تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان در سایه امام زمان (عج) برای شماعزیزان مسئلت می نمایم.

برایمان افتخاریست که در این عید و در لباس خدمت از پس سال ها، به همشهریان سلام نوروزی بدهیم و همین فرصت ارادت به مردم این شهر زیبا،پاداشی برای ما و همکاران پرتلاشمان است.

به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان ، سال آینده در شهری زیبا، توسعه یافته و شاداب تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم و حالی احسن از امروز داشته باشیم .

در این عید سعید باستانی با امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر ، بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و فروتنانه از او طلب می کنیم که :”یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دو × 5 =

keyboard_arrow_up
Skip to content