آذر 7, 1404 01:26
دریافت اپلیکیشن
دریافت اپلیکیشن

مناقصه عمومی یک مرحله ای عملیات روکش آسفالت

(آگهی مناقصه عمومی)

شهرداری کهریزسنگ به استناد مصوبه شماره 6-112 مورخ 1404/5/28 شورای محترم اسلامی شهر کهریزسنگ در نظر دارد نسبت به انجام عملیات روکش آسفالت (قیر بر عهده شهرداری می باشد و قیر مصرفی طبق آیتمهای فهرست بها  راه و باند فرودگاه سال 1404 کسر می گردد) از محل اعتبارات شهرداری بر اساس فهرست بها راه و باند و فرودگاه 1404 با برآورد اولیه  33.245.459.000ريال به شرح زیر و از طریق مناقصه به پیمانکار واجد شرایط اقدام نماید.

  • شرح مختصري از مشخصات و مقادير کار:
  • عملیات تخریب و تراش آسفالت فرسوده
  • اجرای پریمکت
  • تهیه ، حمل و پخش قیر(MC) در محور مطابق با دستور کار نظارت و نتایج آزمایشگاهی اخذ شده
  • تهیه و پخش آسفالت با مصالح سنگی شکسته کوهی25-0 و 19-0
  • نکته مهم: با توجه به اینکه شهرداری دارای قیر یارانه ای بوده و در صورت تخصیص قیر توسط دولت ، اجرای آسفالت بر اساس آیتم 21151204 و 21151206 فصل 15برآورد،  اجرا و محاسبه می گردد. محاسبه میزان قیر بر اساس دستور کارها، نتایج آزمایشگاهی و سایر ضوابط قانونی، قابل استناد خواهد بود.
  • ميزان وزن آسفالت مي بايست با ضخامت تعيين شده و سطح آن تناسب داشته باشد.
  • تهيه و پخش قير مورد نظر جهت چسبندگي آسفالت به لايه هاي زيرين برعهده پيمانكار مي باشد
  • تخلیه،جابجایی و حمل نخاله هاي ناشي از انجام عمليات بر عهده پيمانكار مي باشد.
  • تهيه كليه مصالح و ماشين آلات و ابزار آلات كار با پيمانكار مي باشد
  • جهت پخش mc پيمانكار مكلف به استفاده دستگاه mc پاش مي باشد.
  • نظارت، براساس شرايط مندرج در دستور العمل نگهداري آسفالت مي باشد.
  • تهیه مصالح و اجرای جداول و کانیوو و لوله گذاری در صورت نیاز جهت دفع آبهای سطحی معبر اصلی و معابر فرعی
  • اجرای بتن درجا،قالب بندی و…
  • تراش آسفالت با دستگاه مخصوص تراش و روکش آسفالت با فینیشر (نظافت و تهیه آب برای دستگاه تراش در عهده پیمانکار خواهد بود و محل تخلیه مصالح ناشی از تراش آسفالت توسط کارفرما تعیین می گردد و رعایت کلیه مسائل ایمنی ، پرچم دار و….. در عهده پیمانکار است. لازم به ذکر است مصالح ناشی از تراش آسفالت قابل استفاده برای کارفرما بوده و پیمانکار هیچگونه حقی در مصرف و جابجایی آن برای خود را ندارد. در غیر اینصورت با گزارش دستگاه نظارت، با احتساب ضرایب ، از صورتحساب پیمانکار کسر می گردد.
  • کلیه عمليات تكميلي مورد نياز – تهيه ، تأمين و حمل كليه مصالح ، تجهيزات و ماشين آلات مورد نياز جهت اجراي موضوعات فوق.
  • کلیه کارهای مورد نیاز بر اساس نظر دستگاه نظارت مطابق با فهارس بهای سال1404
  • قیر تحویل شده بر مبنای نتایج آزمایشگاه مورد تائید محاسبه می گردد و بابت جذب قیر و پرت و دیگر موارد عددی محاسبه نمی گردد .ضمنا ارائه قبوض باسکول الزامی می باشد.
  • کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند مناقصه گران محترم می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.
  • شركت كنندگان در مناقصه بايستي داراي حداقل رتبه بندي پنج (5) راه و ترابری و همچنین دارای صلاحيت فني ،توان اجرايي و رزومه متناسب با عمليات موضوع پروژه باشند0 در این راستا پیمانکاران واجد شرایط می بایست در حین ارائه پیشنهاد، کلیه مدارک مورد نظر دال بر رتبه ، صلاحیت و سوابق مورد نظر را در سامانه، پیوست نمایند. به پیشنهاداتی که مدارک فوق الذکر را نداشته باشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

  • پیمانکاران ملزم به ارائه اسناد و مدارک شرکت ، گواهی صلاحیت فنی پیمانکاری ، گواهی تائید صلاحیت ایمنی ، اساسنامه و تصویر آگهی روزنامه رسمی در مورد دارندگان امضای مجاز پیشنهاددهنده برای اسناد مالی و تعهدآور، آخرین تغییرات می باشند.
  • پرداخت وجه پس از ارائه صورت وضعیت و تائید و با توجه به وضعیت مالی شهرداری صورت خواهد پذیرفت.
  • در صورت مغایرت قیمت های پیشنهادی جزء با مبلغ کل مبلغ کل پیمان ملاک عمل خواهد بود.
  • پیشنهاد دهندگان باید تمام اسناد و مدارک مناقصه را بدون تغییر ، حذف و یا قراردادن شرط در آن تکمیل تنظیم و مهر و امضا نمایند.
  • شرکت کنندگان باید رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت را بنمایند.
  • هيچگونه تعديل و مابه التفاوت مصالح و تاديه و تاخير زمان و تجهیز و برچیدن کارگاه به پيمان این مناقصه تعلق نمي گيرد .
  • پيمانكار موظف است كه پيش از شروع كار بیمه مسئولیت مدنی پروژه را به هزینه خود و به نام کارفرما بيمه نموده و بيمه نامه را به كارفرما تسليم نمايد. بیمه نامه می بایست به گونه ای باشد که شامل مسئولیت کارفرما ، دستگاه نظارت ، پیمانکار اصلی و پیمانکاران جزء باشد و در صورت وقوع حادثه و نداشتن اعتبار لازم بیمه نامه یا غیر معتبر بودن آن پیمانکار راسا موظف به پرداخت خسارتهای احتمالی پروژه در قالب سهم مسئولیت کارفرما ، دستگاه نظارت و پیمانکار می باشد
  • در اين مناقصه، پيمانکار متعهد گرديد قبل از شروع کار جهت اخذ و رعايت دستور العمل هاي ايمني و حفاظتي و رعايت حقوق قانوني کارگران خود به اداره کل کار و امور اجتماعي مراجعه نمايد همچنين پيمانکار موظف است از بکارگيري اتباع خارجي فاقد پروانه کار و افراد فاقد مهارت و افرادي که صلاحيت فني ندارند خودداري نموده و جهت ثبت نام و کسب اطلاعات لازم به اداره کل آموزش فني و حرفه اي مراجعه نمايد بديهي است جبران هرگونه خسارت در هر زمينه ناشي از عدم رعايت اينگونه دستور العمل ها به عهده و هزينه پيمانکار مي باشد.
  • مهلت دریافت اسناد مناقصه تا تاریخ 1404/7/21 می باشد .
  • پیشنهاد دهندگان باید معادل 5% كل آگهی مناقصه به مبلغ 1.662.272.950 ريال را به حساب 3100003437002 سپرده شهرداری نزد بانک ملی گلدشت واریز و یا معادل آن ضمانتنامه معتبر بانکی که از تاریخ مناقصه حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد بعنوان سپرده شرکت در مناقصه ارائه نمایند.
  • پیشنهاد دهندگان باید مدارک و پیشنهادات خود شامل(ضمانت نامه یا فیش واریزی به حساب سپرده، مدارک و اسناد ثبتی شرکت و آخرین تغییرات، گواهی صلاحیت فنی پیمانکاری، گواهی تائید صلاحیت ایمنی و آگهی مناقصه را ممهور به مهر و امضا مجاز رسانده و تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه  مورخ 1404/8/1 در سامانه بارگزاری نمایندو اصل ضمانت نامه تحویل امور مالی شهرداری گردد.
  • پیشنهادات رسیده با حضور کلیه اعضاء کمیسیون عالی معاملات در روز شنبه مورخ 1404/8/3 در محل شهرداری تشکیل می گردد باز و قرائت خواهد شد.
  • شرکت کنندگان جهت دریافت اسناد مناقصه بایستی مبلغ 13.600.000ريال به حساب 3100003260003 شهرداری جهت دریافت اسناد واریز نمایند.
  • کمیسیون در رد و یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر در آگهی مناقصه رسیده و یا مبهم ويا مخدوش باشد ترتیب اثر نخواهند داد .
  • برنده مناقصه در هنگام عقد قرارداد می بایست معادل ۱۰٪ کل قرارداد رابه عنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات بصورت ضمانتنامه معتبربانکی ویا سپرده نقدی به شهرداری تسلیم نماید و مدت قرارداد 3 ماه می باشد.
  • برنده مناقصه می بایست حداکثر ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ رای کمیسیون نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نماید در غیر اینصورت سپرده شرکت در مناقصه به نفع شهرداری ضبط و با برنده دوم یا سوم قرارداد منعقد خواهد شد. نفرات دوم یا سوم در صورتی برنده اعلام می شود که تفاوت قیمت پیشنهادی وی با نفر قبلی خود کمتر از مبلغ تضمین باشد.
  • سپرده نفرات اول ، دوم و سوم تا انعقاد قرارداد با نفر اول در شهرداری باقی خواهد ماند. چنانچه برنده اول مناقصه از انعقاد قرارداد تا پایان مهلت قانونی خودداری نماید سپرده او به نفع شهرداری ضبط و قرارداد با برنده دوم منعقد خواهد گردید در صورتی که برندگان دوم و سوم نیز ظرف هفت روز حاضر به عقد قرارداد نشوند سپرده آنان به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.
  • شهرداری هیچگونه تعهدی در قبال پیش پرداخت نخواهد داشت.
  • کارفرما می توانند حداکثر ۲۵٪ کل قرارداد را با نظر دستگاه نظارت به مبلغ قرارداد اضافه و یا کسر نماید.
  • کلیه کسورات قانونی نظیر : 10درصد سپرده حسن انجام کار، هزینه آزمایش، بیمه و غیره بعهده پیمانکار بوده و از صورت وضعيت ها کسر خواهد شد.
  • آئين نامه مالی شهرداریها با آخرین اصلاحات و شرایط و قراردادی که بین طرفین منعقد خواهد شد ملاک عمل طرفین خواهد بود.
  • مالیات بر ارزش افزوده در جمع کل محاسبه نگردد، در صورت شمولیت بعد از ارائه گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده و ارائه فاکتور رسمی و ثبت در سامانه مودیان پرداخت خواهد شد.
  • مدت زمان اجرای پروژه از تاریخ صورتجلسه تحویل زمین به مدت 3 ماه می باشد.
  • به ازای هر روز تاخیر در اجرای مفاد قرارداد تعیین وجه التزام قراردادی به منظور جبران خسارت تاخیر در ایفای تعهدات روزای مبلغ 58،000،000 ریال از صورت وضعیت نهایی کسر میگردد.
  • در اين مناقصه، پيمانکار متعهد گرديد کليه موارد در ارتباط با طرح ايمن سازي پروژه هاي در دست اجرا را رعايت نمايد. بديهي است جبران هرگونه خسارت ناشي از عدم رعايت اينگونه موارد به عهده پيمانکار خواهد بود.
  • جداول متره و مقادیر و آیتم های برآوردی منضم به اسناد، بصورت تقریبی و حدودی بوده و امکان تغییرات احتمالی در مقادیر و آیتم های فهرستی بدلیل تغییرات در پروفیل طولی و عرضی (بویژه در فصل سوم فهرست بها)وجود دارد. بدین منظور پیمانکار حق هیچگونه اعتراضی را در برابر تغییرات نداشته و بر مبنای فهرست بهای پایه و ضرایب مورد نظر، قابل محاسبه خواهد بود.
  • پیمانکار مکلف است برای شفاف سازی در نحوه ارائه پیشنهاد قیمت، بر اساس بخشنامه شماره 96/1232579 مورخ 1396/03/31 (دستورالعمل نحوه ارائه تجزیه بها همراه با پیشنهاد قیمت) ابلاغی سازمان برنامه و بودجه کشور، در خصوص ارائه تجزیه بها و آنالیز قیمت خود در فصول مختلف، طبق مفاد بخشنامه فوق، اقدام نماید. کارفرما مختار است در صورت عدم رعایت این بند به برنده آگهی حاضر، ترتیب اثر ندهد.
  • پيمانکار موظف است پرسنل تحت پوشش خود را (اعم از کارگران رسمي، کارگران روز مزد و اشخاص ثالث) در خصوص حوادث ناشي از کار به هزينه خود بيمه حوادث نمايد. بديهي است در صورت بروز هرگونه حادثه براي هر يک از کارکنان پيمانکار در رابطه با ديه، نقص عضو، غرامت و غيره مسئوليت پرداخت موارد فوق به عهده پيمانکار مي باشد و هيچگونه مسئوليتي (اعم از حقوقي و کيفري) متوجه کارفرما نمي باشد. بديهي است از اين بابت هيچ مبلغ اضافه اي به پيمانکار پرداخت نخواهد شد.

 

     حسین امینی

شهردار کهریزسنگ

 

 

شماره فراخوان : 2004092943000001

 

شماره فراخوان

عنوان

طبقه بندی موضوعی

زمان ثبت

تاریخ بازگشایی

2004092943000001 مناقصه عمومی یک مرحله ای عملیات روکش آسفالت (قیر بر عهده شهرداری می باش و قیر مصرفی طبق آیتم های فهرست بها راه و باند فرودگاه سال 1404 کسر می گردد.) خدمات با فهرست بها ‭1404/07/09‬ 1404/08/03‬

 

برای مشاهده فایل pdf فراخوان اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده فرم پیشنهاد قیمت اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده ریز متره برآورد اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده دفترچه فهرست مقادیر اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده خلاصه مالی کل اینجا کلیک کنید.

بازدیدها: 29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *