«استعلام بهاء»

نظر به اینکه بر طبق مصوبه شماره 50048/ت  61179 ه مورخ  24/3/1402  درخصوص ابلاغ نصاب معاملات شهرداریها در سال 1402 که مبلغ 1.160.000.000ريال تا 11.600.000.000 ريال بعنوان نصاب معاملات متوسط برای شهرداریها تعیین گردیده است لذا به استناد ابلاغ بودجه سال 1402 و  در اجرای ماده 3 آیین نامه مالی شهرداریها این شهرداری در نظر دارد نسبت به  اجرای تاسیسات مکانیک ساختمان شهرداری به مبلغ 6,000,000,000  ريال بشرح جدول ذیل اقدام نماید.

ردیف شرح کالا یا خدمات مورد نیاز مقدار انجام کار مدت پروژه محل انجام کار قیمت پیشنهادی پیمانکار(به ريال)
1 اجراء لوله پولیکا فشار قوی نمره 63، 90،،110،125 حدود440 مترطول طبق نقشه شش ماه ساختمان شهرداری  
2 اجرا لوله جوشی  سنگین فلزی 1 اینچ و4/11-2/11 و 2 و 2/21- و 3 اینچ حدود 750 مترطول طبق نقشه شش ماه ساختمان شهرداری  
3 اجرا لوله گالوانیزه 1 اینچ و 4/3 و 4/11 و 2/11 و 2  و 2/21 و4 اینچ حدود 300 مترطول طبق نقشه شش ماه ساختمان شهرداری  
4 اجرا لوله 5 لایه نمره 16 -20-25-32-40 حدود450 متر طبق نقشه شش ماه ساختمان شهرداری  
5 نصب و اجرائ فن کوئل سقفی توکار  800-1000-300-400-600 28 دستگاه طبق نقشه شش ماه ساختمان شهرداری  
6 اجرا و نصب جعبه توکار آتش نشانی 4 عدد طبق نقشه شش ماه ساختمان شهرداری  
جمع کل به حروف        

تذکرات :

1-       کلیه مراحل برگزاری استعلام از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد دهنده و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد و لازم است پیشنهادهندگان مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در استعلام محقق سازند. پیشنهاددهندگان محترم می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به خرید اسناد استعلام بها اقدام نمایند.

2-       در صورت مغایرت قیمت های جزء با مبلغ کل مبلغ کل ملاک عمل خواهد بود.

3-       شهرداری هیچ تعهدی در قبال پیش پرداخت نخواهد داشت.

4-       مالیات بر ارزش افزوده در جمع کل محاسبه نگردد، در صورت شمولیت بعد از ارائه گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده پرداخت خواهد شد.

5-       ارائه اساسنامه و آخرین تغییرات الزامی می باشد.

6-       پیشنهاد دهندگان باید تمام اسناد و مدارک استعلام را بدون تغییر حذف و یا قراردادن شرط در آن تکمیل، تنظیم و مهر و امضا نمایند.

7-       کلیه کسور قانونی از قبیل بیمه، سپرده حسن انجام کار و … به عهده برنده استعلام بوده  واز صورت وضعیت های پیمانکار کسر خواهد گردید.

8-       برنده استعلام می بایست حداکثر ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ نظر کمیسیون نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نماید.

9-       شرکت کنندگان باید رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت را بنمایند.

10-    شهرداری کهریزسنگ در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار است.

11-    مهلت دریافت مدارک و تحویل پیشنهادات تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 5/10/1402 می باشد.

12-    به پیشنهادهای مبهم و مخدوش و مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد.

13-    پیمان فاقد تعدیل و ما به التفاوت مصالح می باشد.

14-    پیمانکاردرهنگام عقدقراردادمی بایست معادل 10% مبلغ قراردادرابه عنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات به صورت ضمانت نامه بانکی ویاسپرده نقدی به شهرداری تسلیم نماید.

15-   کلیه مصالح مورد مصرف در این استعلام باید طبق مشخصات فنی از نوع درجه یک اجراء و قبل از هرگونه عملیات مورد تائید دستگاه نظارت قرار گیرد.

16-   پیشنهادها در ساعت 14:30 روز چهارشنبه مورخ 6/10/1402 در کمیسیون متوسط معاملات شهرداری که درمحل شهرداری تشکیل می گردد باز و قرائت می گردد. ضمنا برنده استعلام پس از بررسی های لازم و تشخیص کمیسیون و با در نظر گرفتن و رعایت صرفه و صلاح شهرداری و همچنین رعایت ضوابط تعیین و اعلام می گردد

17-   شهرداری طبق ماده 18 آیین نامه مالی شهرداریها می تواند تا 25 درصد مبلغ پیمان را کسر یا اضافه نماید.

کارپرداز                               مسئول امور مالی                                 مسئول دفتر فنی

سیدحسین حجازی

شهردار کهریزسنگ

توضیحات : شماره نیاز 1102092943000018

دانلود و مشاهده فایل PDF  پیشنهاد قیمت

دانلود و مشاهده فایل PDF  متریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دو × دو =

keyboard_arrow_up
Skip to content